tävling

Kom hem från tävlingen för ett tag sen. Hade inte så tur med vädret, men det gjorde ingenting. Tävlingen var på gräs och jag trodde vi skulle halka hela tiden, men det gick bra! :)

När vi först kom fram till Runsten så var palle jätte hirrig och var helt okoncentrerad, men sen så när jag hoppade upp och började rida fram blev han lite lugnare. Han var väldigt osammarbets villig på fram ridningen och ville bara busa så det blev några bock språng. :P Men sen när vi hoppade fram så hoppade han väldigt fint, jag satt bara och höll i honom lite för mycket i början så då blev det några lite långa skutt. men sen när jag vågade släppa honom gick allt bra.

När vi kom in på banan så började vi galoppera och då så sprang han bara så jag la en volt och så försökte jag sen på hindret och då så tvekade han. Men då gjorde jag en till volt och samlade galoppen och red mot hindret och då gick det. :D Sen så hoppade han hela banan felfritt. Min dressyr tränare var och skulle också tävla och hon sa att allt så jätte bra ut.

Är jätte nöjd med allting även om det blev lite bus!

bilder kommer senare.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!