bildbomb

Red dressyr i ridhuset idag, jobbade inte med någonting speciellt men gjorde lite flytta och red på lite olika volter. Mistral var hur fin som helst idag han var stadig i formen och trampade på ordentligt. Men jag kände mig inte lika duktigt kändes som jag inte kom ner i sadeln ordentligt och bara satt och skumpade med händerna, men lite duktig måste jag varit eftersom Mistral gick så bra.


Postat av: becka

man lär sig med tiden hur man ska sjunka ner i sadln , och hur man ska ha och '''hålla'' i händerna så att dom inte följer med hla kroppn lixom :p

för några vckor sen ville jag aldrig ens sätta mig i sadeln nä jag red han för att det var så JÄÄvla jobbigt att sitta på rätt ställe och sitta STILL. så han gick ju bättre om man red lätt för han , så det inte höll på att slå och skumpa i ryggn på han, men sen om man bara kämpar så grjar man det :)!<3

2011-02-14 @ 09:00:38
URL: http://beeckarantfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin han är men kan inte du lägga upp film från när du rider honom i dressyr?

2011-02-14 @ 09:40:26
Postat av: hanna

måste bara säga att din ponny är så sjukt söt!

2011-02-15 @ 12:41:30
URL: http://haannaelisabeth.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!