gamla bilder

Hittade en del gamla bilder idag på min gamla dator, är både bilder från när jag provred honom och bilder som är tagna för ca 1,5 år sedan.
provridning
är nästan pinsamt att lägga upp dem här bilderna då han ser ut som en stor hårboll utan muskler, och rider som en kråka. men jag är glad att det iallafall inte så ut så längre. tycker själv det har blivit en väldigt stor skillnad. eller vad tycker ni?

bilder tagna för ca 1,5 år sedan



tycker jag har väldigt snygg hoppsits på bilderna...
Tycker jag har gjort ett bra jobb med honom på dem här två åren. Så när jag fick honom var han endas inrider, hade inga muskler eller kondition. Han hade som högst hoppat 50 cm, medans idag har han som högst hoppat 115.




Postat av: Sigrid

Tack detsamma!:D Gör du då?:-)

2011-02-09 @ 15:49:13
URL: http://siggaahh.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Sv; Kom hem från fotbolssträningen för ett tag sedan:)

ha en trevlig kväll!

2011-02-09 @ 21:00:53
Postat av: Sigrid

Sv; Kom hem från fotbollsträningen för ett tag sedan:) Ha en trevlig kväll!

2011-02-09 @ 21:01:50
URL: http://siggaahh.bloggplatsen.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!