ridpass

Hade somsagt tänkt tömköra idag. Men bestämde mig för att inte göra det då jag trodde det skulle vara många i ridhuset, men när jag kom upp var det tomt. Men red ett dressyrpass då istället. Hade snodden på honom idag så att han skulle få jobba ordentligt med ryggen och rumpan, då han behöver en del muskler där.
Men började passet med att göra volt i varje hörn och halt vid varje bokstav, sedan fattade jag trav och sedan gjorde jag en halt för att sedan fortsätta trava. I galoppen red jag cerpentinen och på medellinjen av dem ryggade jag några steg. Allting gick riktigt bra, och han jobbade riktigt ordentligt med ryggen och rumpan.
Får se om jag tömkör imorgon eller rider ut, beror på vädret.


Postat av: E

Fin häst, är det din egen? :)

2011-01-29 @ 21:25:19
URL: http://equuspuppis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!