svar på frågestunden

vad vill du bo när du är stor?
Vill bo i Sverige, Stockholm.
bästa läraren?
min estet lärare.
favvo färg?
blå
Red du på ridskola innan du köpte Mistral?
ja det gjorde jag. Red på ridskola i 5 år.
Hur högt har du hoppat?
med ponny: 115
med häst: 110
Hur många gånger har du ramlat av?
Har tappat räkningen men ett antal gånger.
Har du ridit en shettis?
ja det har jag, hade en när jag var 5-7 år.
Hur många hästar har du ägt?
en ponny. Men sen så har jag också haft en sommarhäst, och en shettis när jag var liten.
Vad är din häst för ras?
han är en korsningsponny från Holland. Vi vet inte vad han är korsning mellan men vi tror haflinger och någonting mer.
Och hur gammal är han?
han är 9 år.
Vilken ras är din ponny?
han är en korsningsponny från Holland. Vi vet inte vad han är korsning mellan men vi tror haflinger och någonting mer.
Hur hög är han?
han är 143.
Vad är era mål 2011?
Starta några tävlingar och bli placerade (hoppning), satsa på dressyren och bli riktigt bra.
hur många besökare har du om dagen ?
varrierar väldigt mycket men mellan 4-40 st.
vad fick dig att börja rida?
tror det var min mamma eftersom hon hade häst när jag var liten.
hur länge har du ridit?
sen jag var ca 5 år så i 9 år.
vad heter din ponny?
Mistral, men vi kallar honom Palle.
hur lång är du?
är 169.
hur länge har du haft din ponny?
första maj blir det två år.
hur hög är han?
143.

välj this or that:
svart / skimmel 
sprite / fanta
dressyrmupparna / teamSL 
ingrid / linn ingvarsson
sofia / linn olsson
ponny / häst
hund / katt
sommar / vinter
matte / svenska
snö / is



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!