sorry

bilden från förra sommaren
förlåt för den usla uppdateringen, men har varit ute i solen nu när den äntligen är framme!
red ett dressyrpass med Mistral idag, jobbade mycket serpentinbågar och skänkelvikning. Tränade även på att han skulle fatta rätt galopp från halt. Han var väldigt jobbig i början idag ville inte alls gå framåt och var helt död i munnen. Men när jag efter ett tag jobbat mycket lösgörande så kom han igång riktigt bra och jobbade under sig. Mot slutet var han riktigt mjuk och rolig att rida.
När jag ridit klart så släppte jag och mamma ut Mistral och Cardino på dygnetrunt bete, så nu kommer han bli riktigt tjock. Ska försöka hålla igång honom så mycket som möjligt. För annars finns det risk för att han får en jätte gräs mage, vilket inte är bra för hans små ben.


Postat av: Clara Diab

Snart kommer min "inköps" lista ut på bloggen, kika in för lite insperation!



Sv: Okej, hoppas du kommer få det bra på sommarens bästa vecka! :)



Fin design!

2011-07-04 @ 10:24:42
URL: http://hasttrend.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!