undebart

dagens ridpass gick ut på att få Mistral riktigt lösgjord. Så jobbade en del på volter och cerpentin bågar, så jag jobbade i båda varven hela tiden. Det gick riktigt bra Mistral har blivit riktigt känslig på sista tiden, då jag inte rider lika mycket med handen utan med mer ben. Lyckades verkligen få Mistral lösgjord, så i slutet behövde jag nästan bara sitta där och inte hålla på och rätta honom. Så är riktigt nöjd med passet!
Hade kameran med mig men fotografen valde att gå på promenad istället för att fota, så tyvärr fick ni inga bilder.


Postat av: PATRICIA

fin bild :)

2011-06-22 @ 11:25:36
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!