presentation

kom på att jag aldrig haft en presentation om mig, så tänkte ta och berätta lite om mig.
Mitt namn är Sara Robles jag är född 1996, och bor i Stockholm. Jag är kvarts spansk, men suger på spanska. Jag har ridit hela mitt liv nästan, och familjen har alltid haft häst. När jag var liten hade jag en shetlandsponny som hette Knodden, han var en envis lite ponny som kunde lägga sig ner och rulla när man satt på eller så sprang han iväg. När jag var ca 7 år började jag på ridskolan Gustavsberg ryttarsällskap, där jag red i 6 år. Jag slutade där när jag var tretton år, då vi köpte Mistral men vi kallar Palle då han är palomino färgad. Han har jag somsagt haft i snart två år, och utbildat själv. Ska tyvärr sälja honom i sommar, då jag växt ur honom och är alldeles för lång för honom. Så efter sommaren eller i sommar ska jag köpa en stor häst att dela med min mamma.
Ja det var lite om mig!
Knodden
Mistral
jag



Postat av: bekka & Kapriol

Anledningen till att sälja honom som bara är för att du är för lång för honom är väldigt korkat enligt mig :/

Tycker verkligen inte att du har växt ut honom eller ser för lång ut på honom. Han är ju fan en kraftig ponny !

du skulle lätt kunna ha kvar honom något/några år till utan problem!

2011-04-05 @ 13:13:09
URL: http://beeckarantfors.blogg.se/
Postat av: elin

sv: vill verkligen ha en sån hjälm :O

vad händer idag då? :)

2011-04-05 @ 16:41:00
URL: http://powniiees.blogg.se/
Postat av: elin

sv; inget tror jaag bara sitta inne och blgga :)

2011-04-05 @ 16:46:49
URL: http://powniiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt grimman? den är ju riktigt snygg!

2011-04-06 @ 15:46:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!