svar på frågestunden

Du skulle ju sälja mistral men så blev det inte så när ska du sälja han?
jag ska försöka sälja honom till sommaren.
Varför är du inte med på hopp träningarna på måndagar?
det är jag men hoppar bara varannan måndag.
Ska du köpa stor häst eller ponny när du köper ny häst?
jag ska köpa en storhäst som jag och min mamma ska dela på.
Nu till våren och sommaren ska du ut och tävla mer då?
jag ska ungefär tävla lika mycket en eller två gånger i månaden. Ska bara beställa licens.
Uppdatera mer på bloggen
ska göra så gott jag kan.
Skulle vara kul att se lite film när du rider dressyr fler bilder när du rider din häst.
jag har en dressyr film, ska bara hitta sladden till kameran. Ska försöka fixa fler bilder.
Vad är det högsta du och Mistral hoppat?
bana 110 enstaka hinder 115
.
Hur länge har du haft din ponny?
i maj blir det två år.
Din favoritövning i hoppning resp. dressyr?
i hoppning vet jag inte tycker det mesta är roligt, i dressyr får det bli cerpentiner.
Hur länge har du ridit ?
i 10 år.
Har du någon gång känt att du inte vill rida mer?
ja det har jag, bruka känna så när det går många dagar då jag inte har Mistral. Men samtidigt skulle jag bli väldigt uttråkad om jag skulle sluta med ridningen.
Vad för typ hästa gillar du ?
min drömhäst är en ädel svart valack, med fyra höga vita strumpor en stor bläs och rosa mule. Och den ska vara väldigt framåt och snabb lärd.
Slimade eller lite mer krafftiga?
slimade
Tävlar du och isf vilka klasser?
jag tävlar i hoppning LB.
Favoritutrustning (någonting du har)?
svår fråga, men får nog bli mitt träns.
Roligast att köpa till hästen?
scahbrak
Tävling på gräs eller grus?
gräs, tycker det är lite läskigt att rida på gräs då jag är så rädd att hästen ska halka.

Tävling ute eller inne?
ute hel klart!
Räcke eller oxer?
oxer.
Kan inte du skicka en invite via bloggsvar till oss?
tänkte ha en liten tävling om dem, så ni får vara med i den isådantfall.
Vad tävlar du mest i?
jag tävlar just nu bara i hoppning.
Hur mkt tid lägger du i stallet?
ca 2-3 timmar.
Hur många läsare har du ungefär varje dag?
det varierar mellan 15-30 st, så det är inte så många.
Vad är ditt besökarrekord?
62 st.





Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Kolla gärna in min blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se - Även kallad "En satsande ridskoleryttare". Där får du följa min väg till toppen med ridskolehästar. :)

Jag kör nu också en "dagens blogg"-tävling, där det ända du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



Väldigt fin blogg! :D

2011-03-25 @ 23:57:38
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Klara

Kul med svar. :)

2011-03-27 @ 21:55:41
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!