dressyr

idag var det derssyr träningstävlingen i stallet, och jag startade en LC:1. Min medryttare Matilda startade också en klass och red innan mig, så Mistral var riktigt framriden när jag fick honom.
När jag red fram honom kände jag mest bara på gas och broms, han kändes riktigt fin och jobbade på bättre än han gjort på länge. Red bara fram några minuter sen lät jag honom skrittas.
När det var min tur att gå in på banan, så ville han första inte gå in men sedan lede en person in honom så då gick det.
Inne på banan var han hur fin som helst! Han höll formen för det mesta och lyssnade på mig. Allt gick bra, och jag fick en otrolig känsla som jag inte fått på länge! Så är otroligt nöjd! poängen eller vad man säger i dressyr blev inte så höga men det gör inget för jag var bara ute efter en bra känsla. Fick 58,89% och hamnade på en 4:de placering.
video från dagen


Postat av: Emma

Så fin färg på hästen!:)

2011-05-29 @ 17:32:09
URL: http://equipaget.blogg.se/
Postat av: Patricia

ser super fint ut :)

2011-05-29 @ 20:04:53
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!