yes

Red dressyr barbacka i ridhuset idag. Började jobba mycket på små volter, med formen gick väldigt bra. Jobbade sedan med att öka och minska traven, så jag red som ett åtta över hela ridhuset och sen så när jag red snett igenom så ökade jag och på kort sidorna minskade jag. Gick bra Mistral lyssnade väldigt bra på han och skänkel. Galopperade sedan på en stor volt i båda varven.
Stod några hinder framme i ridhuset så jag tog några språng, barbacka. Tror det var första gången på Mistral och jag trodde det skulle vara mycket svårare än det var att hålla balansen. Blev ett litet bock språng efter första språnget men jag satt kvar, fick bara lite ont i ryggen.
Är sjukt nöjd över Mistral idag!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!