tillbaka

är hemma nu igen. har varit en rolig resa, jag har sätt många olika ställen i Sverige och Danmark. Har ju även varit och provridit en häst som ni vet och besökt mammas häst som är på betäckning. Sen han jag även med att kolla på när min storesysters häst startade sin andra tävling, var riktigt kul att se hur fin an blivit!
Har blivit riktigt ridsugen nu när jag varit runt massa hästar, så jag hoppas jag hittar en ny snart så jag inte tappar för mycket!
hästen jag var och provred

visst är han söt?


Postat av: Alice

Hej :) Har en liten fråga!



Såg att jag har samma design som dej. Då Undrar jag hur man ändrar så att man kommer till Min facebook uppe i menyn högst upp. När jag klickar på den så hamnar jag på någon annan :)



Tacksam för svar :)



Älskar din blogg! :D

2011-07-24 @ 16:04:53
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!