Gröna lund

Är på gröna Lund därför noll uppdatering. Men innan jag åkte hit var jag i stallet och red Mistral. Började med att ställa honom på en åtta, så han skulle bli mjuk och lyhörd. Sedan när han jobbade på där så började jag lägga till skänkelvikningar på öppna sidorna. Han var väldigt duktigt men han hade lite svårare i vänstra varvet, beror också på att jag är svagare i den sida. När han kändes ordentligt uppvärmd så började jag jobba med galoppfattningar från halt, han gjorde dem riktigt bra och fick med sig bakbenen ordentligt. Är riktigt nöjd över lilla ponnyn idag!


Postat av: patricia

svar: eller hur :D

2011-08-11 @ 14:20:46
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!