provridning

har varit iväg till Brottby och provridit en häst idag. Var en 7 årig valack på 170 cm. Han var dressyr inriktad och tävlad LA där, hoppning var han tävlad 1m. Själv tycker jag att detta var med en hopphäst, han var väldigt känslig för hjälperna och man fick inte ens hålla emot skänkel för då flög han iväg, hon sa att han också var känslig ifall man hamnade snett. Men när jag red honom gick det väl sådär, det gick väldigt fort då jag är så van vid att ligga emot med skänklarna. Han var väldigt lätt att få i form var nästan bara att ta tag i tyglarna så böjde han på nacken, nästa lite för mycket.
jag tyckte inte om honom så mycket tycker det mest var obehagligt att bara sitta där och vara rädd för att råka komma emot med skänklarna. Så honom blir det inte. Men han var väldigt söt iallafall.
Fick inga bilder eller video då mamma glömde att filma. Men fick en halv dålig bild när hon red:



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!