provriding

igår var jag och provred tre hästar.
Den första var ett sto född 06 på 165 cm. Hon var väldigt känslig och rida, men väldigt fin. Hon hade väldigt trevliga gångarter och bra hoppteknink. Hon var dock inget för mig då jag ibland inte fick stopp på henne, lite pinsamt. Men kändes på engång att vi inte hörde ihop.
den andra jag provred var också ett sto född 06, 174 i mankhöjd. Hon var tävlad upp till 90-1 m banor. Denna häst hade också trevliga gångarter och hoppade fint. Hon var var väldigt snäll och man kunde göra nästan vad man ville med på henne. Det krävdes väldigt mycket ben när man red henne, men hon var väldigt rolig att rida! Mamma gillade denna häst väldigt mycket, dock gillade jag henne inte lika mycket.
Den sista hästen vi provred var en valack född 04 som var 168 hög. Han var tävlad upp till 120 hoppning, och lätt fälttävlan (110 cm). Denna häst var väldigt snäll och sjukt söt. han rörde sig trevligt och hoppade bra med ryggen. Han var jätte rolig att rida och var lite mer utbildad vilket var kul. Han var inte heller någon häst man bara kunde åka på utan man fick rida men lagom. Jag gillade den häst väldigt mycket, dock gillade mamma honom inte lika mycket. men får väl övertala henne!
inte jag på bilderna utan ägaren. mamma red samtidigt som jag så hon kunde inte filma när han.
förlåt för dålig kvalitet men bilderna är tagna från video som är filmad med iphone.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!