ändrade planer

Var mening att Palle skulle ha åkt  och besiktas i tisdag, men fick för mig på måndag kvällen att jag inte är redo ännu att sälja honom. Att jag inte hunnit göra allting jag vill, så kommer behålla honom nu ett tag till tills vi har sålt Nine. Och jag är så glad att jag nästan spricker, känns som när jag fick hem honom för första gången.
Så var i stallet idag och Alice var med och fota. Jag red lite lätt i ridhuset, mest på rakt spår i skritt och trav. Blev barbacka då han sadel inte sitter bra, och vi snart ska köpa en ny. Men han var iallafall duktig för att ha ståt i ca 3 veckor.
Efter stallet åkte jag med Alice till hennes medryttar häst Gletta.


Postat av: Josäfin :>

söta bilder =D

2010-12-30 @ 00:05:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!