NH

bilden är inte från idag
Idag så fick Mistral stå och beta medans jag kämpade med att få bort all vinterpäls, är inte så mycket kvar nu. Sen så tränsade jag och gick ner på volten, där jag körde lite dressyr barbacka. Jobbade med att han skulle flytta sig för skänken, gick väldigt bra! :) red i ca 25 min, sen så hoppade jag av och körde lite NH övningar. Gjorde så att han skulle följa efter  mig när jag gick och svängde, gick bra. Sen så stannade jag och då skulle han också stanna och det gick också väldigt bra. Till sist så gjorde jag så han gick på en volt runt mig sen så sa jag "halt" och då så gick han in mot mig och gjorde en halt. Han är så gullig min lilla häst.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!