lär

ska somsagt vara med på dressyrtävlingen i stallet, ska rida ett LC:1 program. Försöker lära mig programmet och det är helt omöjligt kommer aldrig lära mig det, är verkligen tur att jag är hoppryttare för annars skulle jag aldrig komma ihåg programmet.
1
A

X

C

Inridning i arbetstrav

Halt - Hälsning - Framridning i arbetstrav

Höger varv

2
CM

MXK

Arbetstrav

Vänd snett igenom i arbetstrav

3
KAFB

B

Arbetstrav

Volt med ca 15 m diameter

4
BMCH

HXF

Arbetstrav

Vänd snett igenom i mellantrav (lättridning)

5
FAKE

E

EHCMB

Arbetstrav

Volt med ca 15 m diameter

Arbetstrav

6
B

X

E

Vänd till höger

Halt - Framridning i arbetstrav

7 EKA Arbetstrav
8 AFXH Fri skritt
9 H - C Ta tyglarna
10
CM

M - B

Arbetstrav

Höger arbetsgalopp

11
BEB

BFAK

På stora mittvolten 2 varv i arbetsgalopp

Arbetsgalopp

12
KXM

M

Vänd snett igenom i mellangalopp (Före M minskning till arbetsgalopp)

Arbetstrav

13
MCH

H - E

Arbetstrav

Vänster arbetsgalopp

14 EBE På stora mittvolten 2 varv arbetsgalopp
15
EK

K

Arbetsgalopp

Arbetstrav

16
A

G

Vänd rätt upp

Halt - Hälsning

Utridning i fri skritt


Postat av: Sarah

stallbacken.com är den bästa sidan om man ska lära sig program!

2011-04-27 @ 22:39:41
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!