mitt rum

Tänkte ta och vissa er mitt "hus" har ett eget litet hus på våran tomt, blev inga höjdar bilder precis men jag tror ni ser ändå.

rummet från ingången

väskor och skor vid ingången
vägen brevid ingången
ingången och allting runt
en liten tavla på tv:n

en långvägg

bättre bild på bilderna

mina rosetter (inte så många)

min "garderob"

mina härliga säng

rummet från sängen

ett fönster

en tavla på min förra ponny





Postat av: bekka

måste säga att du har ett UR-härligt rum!! :D

haha , jag ska göra samma sak som dig, skriva ut bilder på mig och Kappe och ha som tavlor i mitt rum, :)<3

2011-02-15 @ 21:33:16
URL: http://beeckarantfors.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!