pinsamt

Har somsagt varit på Runsten idag. Hoppade en 80 och 90 klass, och jag är inte precis stolt över mina ritter. Första klassen gick okej, han kändes lite över pigg han ville bara springa och inte lyssna eller svänga. Men jag kom runt banan efter lite tjaffs då han sprang förbi 2 gånger.
Andra klassen gick ännu sämre han kändes lite trött från första klassen, då han har så mycket päls. Och så var han likadan i denna klass han ville inte dit jag ville. Men vi kom runt denna gång också men med ca 10 st förbi springningar. Så är inte så jätte nöjd över mig själv, då det mesta berodde på mig!
Film och ev bilder kommer senare så kan ni få se hur dåligt det gick!




Postat av: Matilda

Ska jag ladda upp filmerna på youtube? :)

2011-02-26 @ 17:25:32
URL: http://mattiez.blogg.se/
Postat av: jozzo

Det går bra nästa gång!

2011-02-26 @ 23:40:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!