svara

Vad vill ni läs mer om i bloggen eller vill ni att jag ska skriva ett inlägg om någonting speciellt? Skriv en kommentar så fixar jag det så snabbt som möjligt! Så skriv så mycket ni orkar.


Postat av: beeka

jag skulle som läsare ;) vilja kräva lite mer filmer och bilder ifrån din och Palles vardag :) heeh, fast det är ju en annan sak om du inte alltid har någon som kan stå och hålla i kameran,men ah.. lite mer filmer ifrån träningar och så skulle sitta fint :)!



skriv typ ett inlägg om din och palles tid eller något sånt, jag älskar och läsa det :P

annars är jag en nöjs läsare till din blogg ;) <3

2011-02-04 @ 19:28:57
URL: http://beeckarantfors.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!