jogga

ska dra ut och jogga nu för att förbättra min kondition. Någonting som är väldigt bra att ha för att orka med ett ordentligt pass, brukar även göra lite övningar efter joggnings turen.
Brukar du göra någonting utanför ridningen?



Postat av: Sanna

hihi den ponnyn vcar väldigt lik en annan ponny :D

ah, eller förut var jag nästan alltid ute och gick/sprang. så gått ja kunde med knä skaderna. Sen så fick jag spricka i led bandet i knät så nu har jag börjat om och gå igen :D

2011-03-25 @ 07:28:04
URL: http://asslatjejerna.blogg.seg.se
Postat av: Erika

Jag går mycket. :)

Eftersom jag är ute o rastar min hund.



Men funderar på o börja gå lite intensivare pass, och sen kanske öka på med o spring vart efter.



För o få bättre kondis.



Fin blogg föresten. :)

2011-03-25 @ 08:27:17
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!