ridpass

Idag var nästan hela familjen med till stallet utom mina små syskon, var riktigt mysigt! Började med att rida ut en sväng och med mig hade jag pappa på mammas häst. Var ute och skrittade i skogen en stund.
Gick sedan in i ridhuset, och jobbade med att han skulle öka steget och samtidigt behålla formen. Han var riktigt fin och fick ett riktigt bra steg. Han har så kort steg så tror det är bra om jag tränar lite på att försöka länga det. Är riktigt nöjd med passet! min storebror fotade också lite, blev inge höjdar bilder precis.
pappa på Nine


Postat av: tilda

Superfin blogg du har! Följer dig via bloglovin och skulle bli jätteglad om du vill följa mig också :)

2011-03-06 @ 08:10:50
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!