träna

någonting jag måste träna på är att hålla min skänkel nere när jag skänklar! Kolla bara på bilden nedanför ser ut som värsta ridskoleryttaren.


Postat av: Maja

Asså bara för att man rider på ridskola behöver man väl inte rida dåligt! Det finns säkert många som rider på ridskola som rider bättre än du!

2011-03-21 @ 15:38:11
URL: http://waizan.blogg.se/
Postat av: Anette

Håller med Maja, det där var väl väldigt dumt skrivet? Det finns bra och dåliga privatryttare lika väl som det finns bra och dåliga ridskoleryttare. Många på min ridskola tävlar MSV dressyr - tror knappast att de drar upp skänkeln när de driver... haha.

2011-03-22 @ 15:26:13
Postat av: ebba

ett tips är att rida med långa stibyglar och barbacka eller utanstigbyglar och träna på att ha långa ben :)

2011-03-22 @ 19:18:13
URL: http://ebbabjarestrand.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!